رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از جابجایی و انتقال پل عابر پیاده بلوار فاطمیه (س) شهر ایلام به محله پیچ آشوری در بلوار مهران خبرداد.

پل هوایی عابر پیاده بلوار فاطمیه (س) شهر ایلام جابجا می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: باتوجه به بلا استفاده بودن و عدم کارایی پل هوایی عابرپیاده بلوار فاطمیه ، براساس مصوبه شورای ترافیک استان ایلام، به منظور استفاده شهروندان و دانش آموزان ، این پل به پیچ آشوری واقع در بلوار مهران منتقل می‌شود.

او با بیان اینکه مطابق نظر کارشناسان حوزه ترافیک ، مکان یابی و طرح هندسی مناسب از جمله عوامل موثر برکارایی و دلایل اصلی استفاده از پل‌های عابران پیاده می‌باشد، اظهار کرد:مکان یابی نا مناسب و طرح هندسی نامناسب از نظر پله‌ها، از نظر ارتفاع و عدم مکانیزاسیون  ، فقدان قوانین بازدارنده و عوامل فرهنگی، دلایل اصلی عدم استفاده از این پل محسوب می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان ایلام در ادامه به رکورد بی سابقه تصادفات با عابران پیاده در نقاط شهری ایلام و سهم ۸۵ درصدی آنان در تصادفات فوتی در ۱۱ ماهه سال ۹۸ اشاره کرد و افزود:به منظور افزایش ایمنی پیادگان، پیشنهاد ایجاد چندین پل عابرپیاده در نقاط متعدد شهر ایلام به شهرداری و شورای ترافیک ارائه شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.