سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ابتلای ۷ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان پور گفت: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ابتلای ۷ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان خبر داد.

او افزود: ۲ مورد از ۷ ابتلای جدید متعلق به اهواز و شهر‌های دزفول، شوش، ماهشهر، اندیمشک و بهبهان هستند که هر کدام یک مورد ابتلای جدید داشتند.

احسان پور با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی از شوش گزارش شده است، اظهار کرد: با احتساب این مورد جان باختگان کرونا در استان خوزستان به ۱۶ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز مجددا ضمن دعوت از هم استانی‌ها به رعایت توصیه‌های بهداشتی، بر این امر تاکید کرد که اجتناب از حضور در اماکن پرتردد از عوامل کاهش ابتلا است.

او در پایان از آغاز فعالیت کمپین نوروز بی سفر در استان خوزستان اشاره کرد و بیان داشت: همه مردم را به حضور در این کمپین دعوت می‌کنیم.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۱۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر شنبه ۱۷ اسفندماه به ۵ هزار و ۸۲۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۴۵ نفر رسیده و همچنین هزار و ۶۶۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار