اگر به تعبیر خواب‌های خود علاقه دارید با ما در این مطلب همراه شوید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب ما شب ها خواب هایی می بینیم که هنگام صبح و بیداری بسیار فکرمان مشغول معنای نهفته در آن می شود تا از تعبیر آن سردربیاوریم. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم  با بسته تعبیر خواب ما همراه شوید.


تعبیر خواب ژله

تعبیر خواب ژله به روایت آنلی بیتون
۱ ـ خوردن ژله در خواب، علامت آن است که با موانعی قابل عبور در زندگی روبرو خواهید شد.

۲ ـ اگر زنی را در خواب ببینید که ژله درست می‌کند، علامت آن است که بار دیگر از دیدار دوستان لذت خواهید برد.

تعبیر خواب؛ از ژله و ژاله تا سرماخوردگی و ساعت


تعبیر خواب ژاله

تعبير خواب ژاله به روايت امام صادق(ع)
تعبیر دیدن ژاله در خواب بر پنج وجه است :

اول : بلا.

دوم: خصومت ودشمنی.

سوم : لشگر.

چهارم :قحطی.

پنجم : بیماری.

تعبیر خواب؛ از ژله و ژاله تا سرماخوردگی و ساعت


تعبیر ساعت

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
در رویا‌های ما ساعت دوستی است صدیق که دروغ نمی‌گوید ولی ممکن است اشتباه کند. اگر در خواب دیدید که ساعت همیشگی خویش را به مچ دست بسته اید یا در جیب دارید خواب شما می‌گوید در کارهایتان دقت عمل نداشته و روی سهل انگاری و اهمال فرصت هائی را از دست می‌دهید.

اگر در خواب دیدید که کسی ساعتی به شما داد یا ساعتی خریدید نشان آن است که با دوست خوبی آشنا می‌شوید که راهنمای شما خواهد شد و تذکر‌های مفید می‌دهد و اشتباهات شما را متذکر می‌شود. خانم ایتانوس می‌گفت: ساعت برای جوان و نوجوان پدر و مادر است که دائم تذکر می‌دهند و می‌گویند این کار را بکن و این کار را نکن. کجا بودی؟ و کجا می‌خواهی بروی؟ و باز خواست می‌کنند که چرا دیرآمدی یا وقت کار و مدرسه گذشته است. برای زن جوان مادر شوهری است دل سوز و مهربان که بر مبنای دل سوزی و علاقه مندی ایراد می‌گیرد و تذکر می‌دهد، برای مردان جوان کار فرمای سخت گیر و علاقه‌مند به نظم و ترتیب در کار است و برای مرد احساس مسئولیت نسبت به شخص خودش و جامعه و خانواده.

به هر حال ساعت هشداری است به بیننده خواب درباره نقشی که در جامعه و وظیفه‌ای که از جهت شخص خویش دارد. اگر بیننده خواب ساعت بزرگی مانندساعت برج لندن ببیند خواب او خبر می‌دهد که در تشکیلات عظیمی به خدمت گرفته می‌شود یا وظیفه‌ای بسیار بزرگ به عهده او محول خواهند کرد. اگر دیدید که ساعت کار نمی‌کند و خراب است نقصی در کار خودتان هست و در جائی اهمال کرده و قصور کرده اید. اگر دیدید صفحه ساعت شما سیاه است و هیچ رقمی بر آن دیده نمی‌شود با مسئله‌ای بغرنج روبه رو خواهید شد که قادر به حل آن نیستید. اگر دیدید ساعتی را خودتان خراب کردید و نتوانستید دوباره آن را به کار بیندازید دوست خوبی را از خود می‌رنجانید و موجب قطع رابطه صمیمانه‌ای می‌شوید. اگر دیدید ساعت متعلق به دیگری را برداشته اید به کسی خیانت می‌کنید و اگر دیدید کسی ساعت شما را برداشته و باز پس نمی‌دهد حقی از شما ضایع می‌گردد.

تعبیر خواب؛ از ژله و ژاله تا سرماخوردگی و ساعت


تعبیر خواب سرماخوردگی

تعبير خواب سرماخوردگی به روايت حضرت دانیال(ع)
آب بینی، دلیل بر فرزند کند. اگر بیند آب از بینی او همی آمد، دلیل کند که وی را فرزند آید و اگر بیند که از بینی او خل بیرون آمد همین دلیل کند .

اگر بیند که از بینی او آب همی فرود آید، دلیل کند که وامش داده شود و از رنج و سختی و غم بدهد. اگر بیمار بود، شفا یابد.

تعبير خواب سرماخوردگی به روايت محمد بین سیرین
آب بینی در خواب فرزند بود، لیکن اگر بیند که آب بینی بر اندام وی افتاد، دلیل کند که وی را پسر آید. اگر بیند که بر زمین افتاد، دلیل کند که دختر آید. اگر بیند که آب بینی بر زن خویش افتاد، دلیل کند که زن او آبستن گردد، ولیکن فرزند را بیفکند و اگر بیند که زن بر وی آب بینی افکند، دلیل کند که او را پسری آید. اگر بیند که آب بینی در سرای همسایه افکند، دلیل کند که با زن همسایه خیانت کند، و اگر بیند که آب بینی خود را در بستر مردی افکند، همین دلیل کند.اگر بیند که آب بینی خود را همی خورد، دلیل کند که او را فرزند شود. اگر بیند که آب بینی او سیاه و تیره بود، دلیل کند که فرزند او را اندوه و مصیبت رسد و اگر بیند که آب بینی او زرد بود، دلیل کند که فرزندش بیمار گردد.

تعبیر خواب؛ از ژله و ژاله تا سرماخوردگی و ساعت


تعبیر سمنو

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعی تهرانی
سمنو شيره جوشانده جوانه گندم است. پختن سمنو اقدام به کار نيکي است که هم سود آن به بيننده خواب می رسد و هم عايد ديگران مي شود و به خصوص همراه خويش روزي حلال و معاش پاک مي آورد. اگر از کسي سمنو گرفتيد او شما را نعمت مي دهد و اگر شما به کسي در خواب سمنو داديد از جانب شما به او نعمت مي رسد. فقط وقتي خوب نيست که سمنو رنگ يا عطر و بوی طبيعی نداشته باشد. مثلا اگر سمنو بپزند يا ظرفي سمنو داشته باشيد و ملاحظه کنيد که سمنوی شما سرخ يا سبز و آبی و يا زرد است خوب نيست، در حالتي که سمنو بايد شکلاتی رنگ باشد در چنين صورتي غم و رنج و اندوه می رسد. عطر و بوی غير معمول نيز همين تعبير را دارد.

تعبیر خواب؛ از ژله و ژاله تا سرماخوردگی و ساعت

منبع: بیتوته

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.