میوه شب عید در خراسان جنوبی ۲۵ درصد بیشتر از سال گذشته جذب شده است که از ۲۵ اسفند به مردم عرضه می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، تهوری معاون حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان گفت: امسال ۱۱۰۰ تن انواع میوه تنظیم بازار برای عرضه در ایام پایانی سال جذب شده است.

او افزود: ۴۵۰ تن سیب مرغوب، ۵۵۰ تن پرتقال والنسیای جنوب و ۱۰۰ تن پرتقال تامسون شمال با قیمت مناسب امسال در شبکه ها‌ی صنفی استان و به مردم عرضه خواهد شد.

تهوری با بیان اینکه سایر گروه‌های کالایی هم در شبکه‌های توزیع قرار گرفته است گفت: گوشت قرمز منجمد برزیلی و گوشت گوساله به مقدار ۸۰ تن در شبکه‌های توزیع قرار گرفته و ۱۱۰۰ تن شکر و ۱۲۰۰ تن برنج پاکستانی نیز در حامعاون حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان گفت: امسال ۱۱۰۰ تن انواع میوه تنظیم بازار برای عرضه در ایام پایانی سال جذب شده است.

 افزود: ۴۵۰ تن سیب مرغوب، ۵۵۰ تن پرتقال والنسیای جنوب و ۱۰۰ تن پرتقال تامسون شمال با قیمت مناسب امسال در شبکه ها‌ی صنفی استان و به مردم عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه سایر گروه‌های کالایی هم در شبکه‌های توزیع قرار گرفته است گفت: گوشت قرمز منجمد برزیلی و گوشت گوساله به مقدار ۸۰ تن در شبکه‌های توزیع قرار گرفته و ۱۱۰۰ تن شکر و ۱۲۰۰ تن برنج پاکستانی نیز در حال عرضه است.

معاون حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان با اشاره به اینکه توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم با رعایت کامل موارد بهداشتی انجام می‌شود افزود: این کالا‌ها از هفته‌های قبل بسته بندی و ذخیره سازی شده است.ل عرضه است.

معاون حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان با اشاره به اینکه توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم با رعایت کامل موارد بهداشتی انجام می‌شود افزود: این کالا‌ها از هفته‌های قبل بسته بندی و ذخیره سازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.