معاونت سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر کلانشهر اهواز با تلاش نیرو‌های سپاه پاسداران درحال انجام است.

حجت الاسلام رضا آلبوعطیوی معاونت سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس منحوس در بسیاری از کشور‌های دنیا و ایران، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر آن در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.

او افزود: خوزستان هم یکی از استان‌هایی که طی هفته‌های گذشته تاکنون با کرونا ویروس دست و پنجه نرم می‌کند و کادر پزشکی و درمانی در جبهه سلامت با کار و تلاش شبانه روزی سعی دارد این ویروس را مهار و از سرایت بیشتر آن به سایر افراد جامعه نماید.

حجت الاسلام آلبوعطیوی اظهار داشت: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران همچون سال‌های گذشته و سال‌های جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس در تمامی بحران‌ها و بلایای طبیعی و غیرطبیعی در کنار ملت ایران است و خواهد بود.

معاونت سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان بیان کرد: سینه سپاه پاسداران همیشه سپر بلا‌ها بوده و خواهد بود و از هیچ اقدامی برای حفظ جان و سلامتی مردم دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.