بر اساس اعلام مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در حوزه پژوهش رتبه برتر کشور را بدست آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد: در نامه‌ای که از سوی محمد رضا فضلی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان به حیدر علی کامیاب کلانتری مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ابلاغ شده، آمده است: اینک که در سایه عنایت الهی و تلاش ارزشمندتان در عرصه فعالیت‌های پژوهشی بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ موفق به کسب رتبه برتر شده‌اید بدینوسیله از زحمات جنابعالی در جایگاه رئیس و همچنین اعضای محترم شورای پژوهش آن اداره کل صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: تداوم فعالیت‌های آن مجموعه می‌تواند منجر به تحقق سیاستها، رویکرد‌ها و دستیابی به اهداف برنامه‌های مطالعاتی و پژوهشی در دو حوزه خطیر ورزش و جوانان گردد.

امید است در پناه خداوند متعال همواره در انجام ماموریت‌های محوله موفق و موید باشید.

اداره کل ورزش و جوانان استان فارس بنا بر اعلام دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان در ارزیابی عملکرد و رتبه بندی نهایی در سال ۹۷ بین استان‌های سراسر کشور در مجموع با ۱۷۳۰/۸۴ امتیاز بعد از استان آذربایجان شرقی با اختلاف اندک رتبه دوم کشور را بدست آورده و استان اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار