فرماندار بندرانزلی با اشاره به گسترش ویروس کرونا در این شهرستان گفت: مردم از مراجعات غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسماعیل حیدری آزاد، فرماندار بندرانزلی در جلسه اضطراری شورای سلامت، با اشاره به گسترش ویروس کرونا در سطح این شهرستان گفت: شهروندان اخطار‌های ارائه شده مبنی بر عدم حضور در اماکن عمومی را جدی بگیرند و تا سعی دارند از مراجعه غیرضروری به بیرون از منزل پرهیز کنند.

او بر لزوم حضور خیران در زمینه مقابله با کرونا تاکید کرد و افزود: برای پشتیبانی نیرو‌های فعال در زمینه مقابله با گسترش ویروس کرونا به ویژه حوزه سلامت و تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده به حضور خیران نیازمندیم.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه تابع ستاد ملی مبارزه با بحران کرونا هستیم، اظهار داشت: روسای ادارات ملزم هستند تا یک سوم از نیرو‌های خود را به کار بگیرند و با مرخصی کارمندانی که به لحاظ سلامتی مشکل دارند، موافقت کنند.

حیدری آزاد اعلام کرد: همچنین واحد‌های تولیدی و صنعتی باید در این زمینه توجه داشته باشند و نیرو‌های خود را به یک سوم برسانند.

او از مردم خواست از مراجعات غیرضروری به ادارات و اماکن شلوغ پرهیز کنند و این قضیه را جدی بگیرند.

فرماندار بندرانزلی همچنین بر ممنوعیت ورود خودرو‌های با پلاک استان‌ها و شهر‌های درگیر با ویروس کرونا به سطح شهر تاکید و تصریح کرد: هایپرمارکت‌ها نیز با یک سوم پرسنل کار کنند و در زمینه به کارگیری پیک موتوری جهت جلوگیری از مراجعه مردم به فروشگاه‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
خواهش میکنیم ادارات دولتی نظافت روزانه را انجام دهند
و هر روز پس از اتمام وقت اداری، اماکن دولتی را با اسپری الکل ضدعفونی کنند
Netherlands
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
چرا ادارات بندرانزلی را تعطیل نمی کنید؟
شیوع کرونا در گیلان جدی است !
بسیاری از افرادی که در انتخابات مجلس فعالیت نمودند هنوز ناقل ویروس کرونا هستند

پیشگیری بهتر از درمان است