رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از آغاز به کار پویش‌های شهروندی فرهنگی برای خانواده‌های کرمانشاهی به عنوان گامی در جهت فرصت سازی در جهت مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

پویش‌های شهروندیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مهدی عبدالمالکی با بیان این که باید از خانه ماندن شهروندان در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا بعنوان فرصت استفاده کرد، گفت: در راستای استفاده مطلوب از زمانی که همشهریان در خانه مانده اند و با توجه به اینکه در حال حاضر فضای مجازی بهترین راه و مسیر ارتباطی مردمی است، پویش‌های شهروندی نظیر کرمانشاه کتاب می خواند کرمانشاه قصه می گوید و کرمانشاه آوازمی خواند با همکاری حوزه هنری و اداره کل امور کتابخانه‌ها و تعدادی از مجموعه‌های دیگر فرهنگی در شهر راه‌اندازی شده است.
او افزود: به دنبال فرهنگسازی، آگاه سازی و جلب مشارکت و نظارت شهروندی در حوزه‌های مدنظر هستیم و شهروندان می‌توانند از این پس برای کسب اطلاعات در خصوص پویش به آدرس پیج گهواره تمدن در اینستاگرام مراجعه نمایند.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری پویش شهروندی کرمانشاه کتاب می خواند» با هدف تبدیل هر خانه به یک پایگاه فرهنگی خبر داد.

مهدی عبدالمالکی در این باره اظهار کرد: این پویش شهروندی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب شهروندان به خانه ماندن در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس برگزار می‌شود.

او افزود: پویش شهروندی  کرمانشاه کتاب می خواند» ویژه تمامی رده‌های سنی از کودکان تا بزرگسالان است و زمان شرکت در جشنواره از ۲۰ اسفند ماه ۹۸ تا ۳۰ فروردین ماه ۹۹ است.

عبدالمالکی گفت: در این پویش، شهروندان کرمانشاهی ضمن مطالعه و معرفی گزیده‌ای از موضوع کتاب، دوستان خود را به این پویش دعوت خواهند کرد.

او ابراز داشت: شرکت کنندگان می‌توانند با ارسال ویدئویی حداکثر ۵۹ ثانیه‌ای که در حالت افقی تصویربرداری شده، کتاب مورد علاقه خود را با کرمانشاه کتاب می خواند در صفحه‌ی خود بارگذاری نمایند و یا برای ادمین پیج گهواره تمدن به آدرس: ghwrhtmdn در اینستاگرام ارسال فرمایند.
عبدالمالکی گفت: این پویش با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، اداره کل امور کتابخانه‌ها و حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار می‌شود و به ۴۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

عبدالمالکی با معرفی پویش شهروندی کرمانشاه قصه می گوید افزود: در این پویش، شهروندان کرمانشاهی می‌توانند با ارسال ویدئویی حداکثر ۵۹ ثانیه‌ای که در حالت افقی تصویربرداری شده، اقدام به قصه گویی کرده و با کرمانشاه قصه میگوید در صفحه‌ی خود بارگذاری نمایند و یا برای ادمین پیج گهواره تمدن به آدرس: ghwrhtmdn در اینستاگرام ارسال فرمایند.

او گفت: قصه‌ها می‌تواند اثر خود شرکت کننده یا دیگران باشد و به ۴۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.
این پویش نیز با همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه و حوزه هنری برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در خصوص سومین پویش فرهنگی گفت: در این پویش، شهروندان کرمانشاهی علاقه‌مند به آواز می‌توانند با ارسال ویدئویی از اجرای خود در حداکثر ۵۹ ثانیه که در حالت افقی تصویربرداری شده و با کرمانشاه آوازمیخواند در صفحه‌ی خود بارگذاری نمایند و یا برای ادمین پیج گهواره تمدن به آدرس: ghwrhtmdn در اینستاگرام ارسال فرمایند.

اوافزود: به ۴۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد و شرکت کنندگان میتوانند آثار خود را از ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ لغایت ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ارسال نمایند.

در این پویش نیز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، حوزه هنری، انجمن موسیقی کرمانشاه، موسسه موسیقی ارشام، ارکستر فیلارمونیک کودک و نوجوان کرمانشاه همکاری دارند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.