رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا خبر ورودی‌های این شهرستان به صورت جدی کنترل می‌شود.

جدیت در کنترل ورودی‌های شهرستان بافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احسان سلطانی نژاد رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت گفت: جمعیتی که وارد شهر می‌شود کنترل می‌شوند و اگر مورد مشکوکی مشاهده شود منطبق بر قانون برخورد می‌شود.

سلطانی نژاد افزود: از چهار مورد نمونه گیری افراد مشکوک به کرونا در این شهرستان سه مورد منفی بوده است و یک مورد منتظر جواب هستیم.

او در رابطه با ورودی‌های شهرستان بافت گفت: ایجاد بخش عفونی برای اولین بار در بیمارستان شهرستان بافت با کمک فرماندار و بخش خصوصی انجام شده است.

سلطانی نژاد با اشاره به اینکه کنترل افراد از ورودی طرف ارزوئیه انجام می‌شود، افزود: از امروز ورودی طرف سیرجان و کرمان کنترل می‌شود و ورودی فولاد که تردد زیادی دارد کنترل و پیشگیری توسط فولاد انجام می‌شود و چندین بازدید شبکه بهداشت داشته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت بیان کرد: گندزدایی مناطق پر رفت و آمد شهرستان بافت انجام شده است و پنجمین گندزدایی شهر بافت با کمک شهرداری انجام شده است و خواهشی از مردم داریم که خوداظهاری به صورت الکترونیک انجام دهند، ویروس کرونا و خود قرنطینگی را جدی بگیرند.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار