یک پیر زن ۸۲ ساله ملایری بر اثر بیماری کرونا در ملایر جان باخت.

مرگ یک بیمار کرونایی در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر ترکاشوند، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: این خانم که پیش از این بیماری تنفسی داشت در روستای خود چند روز در بستر بود.

 او با بیان اینکه ابتلای به این بیماری به معنای مرگ نیست و فقط بین ۱ تا ۳ درصد مبتلایان دچار مرگ می شوند افزود: در مجموع آزمایش های افراد مشکوک به کرونا در شهرستان  ۶ نفر مثبت بوده که یک نفر فوت شده، ۴ نفر بهبود یافته و مرخص شده اند و یک نفر در بیمارستان بستری است.

محسن ترکاشوند ادامه داد: مهمترین تلاش مردم ملایر باید قطع زنجیره اتصال باشد و از مردم خواهش می‌کنم سفر نروند و از اقوام هم بخواهند به ملایر سفر نکنند.

او با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند برای همکاری در زمینه‌های آموزشی و توجیهی به شبکه بهداشت ملایر مراجعه و ثبت‌نام کنند ادامه داد: کلیه تالارها و اماکن اقامتی تا اطلاع ثانوی‌تعطیل هستند و از مردم خواسته ایم  در دید و بازدید های نوروز و شب جمعه آخر سال حاضر نشوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر با بیان اینکه از خریدهای غیرضروری و مراجعه به بازار و خریدهای عید پرهیز کنیم اضافه کرد: از ۸ صبح تا ۱۰ شب مراکز بهداشت شهری فعال و آماده پذیرش افراد دارای علائم هستند.

ترکاشوند با تاکید بر اینکه در ایام نوروز جمعیت ملایر معمولا تا ۶۰ درصد افزایش می یابد از اقوام بخواهیم به ملایر سفر نکنند،گفت: بیمارستان ها منشأ اصلی آلودگی هستند و همشهریان تا جایی که می توانند به بیمارستان ها مراجعه نکنند مگر در شرایط اضطراری باشند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار