مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از زحمات پزشکان، پرستاران، کادر‌های درمانی و اورژانس استان یزد در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،محسن حرازی زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی به جامعه پزشکی و پرستاری از دست اندرکاران پرسنل علوم پزشکی، پزشکان، پرستاران و کادر‌های درمانی و اورژانس استان در مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در اثر شیوع ویروس کرونا شاهد هستیم که جامعه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در تمام کشور و استان یزد با روحیه جهادی در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و پیام امیدبخش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خط مقدم مبارزه قرار دارند.

او افزود: این اقدامات بی شائبه که به حق نقش بسزایی در کنترل مناسب این ویروس خطرناک داشته است، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در عرصه اجتماعی ارتقاء بخشیده و قطعا موجبات رضایت الهی را نیز به دنبال خواهد داشت.

محسن حرازی زاده یزدی،بیان کرد: اعضا و امدادگران هلال احمر استان به موجب اصول هفتگانه این جمعیت و در راستای صیانت از کرامت انسانی و تلاش برای کاهش آلام بشری، در مسئله مهار کرونا نیز مثل همیشه درکنار شما عزیزان و مردم خواهند بود که جا دارد از زحمات و همراهی اعضا و امدادگران که همیشه همراه و همیار ما بوده و در این طرح غربالگری و تب سنجی مسافران مشارکت دارند تشکر و قدردانی نمایم.

حرازی زاده در پایان پیام خود بیان کرد: بی شک این خدمت خداپسندانه کاری بسیار حساس و خطیر است، لذا بر خود لازم می‌دانم از حضور جهادگرانه کادر درمانی و تمامی پزشکان و پرستاران دلسوز، زحمت کش و پر تلاش که همچون فرشتگان رحمت به دردها، مشکلات و نیاز‌های جسمی و عاطفی بیماران پاسخ میدهند، صمیمانه قدردانی نموده، امیدواریم در این برهه از زمان که سلامت مردم و مبارزه با ویروس کرونا به یکی از اولویت اصلی بخش پزشکی و سلامت کشور تبدیل شده است با همراهی و همدلی این عزیزان شاهد از ریشه کن شدن این بیماری و از بین رفتن دغدغه‌های هم وطنانمان باشیم.

سلامتی و صحت همگان را در کنار بهبودی و شفای همه مبتلایان به این بیماری از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار