سناتور کریس مورفی از روش رئیس‌جمهور آمریکا در مواجهه با بیماری کرونا انتقاد کرد و گفت او مفهوم شیوع ویروس را متوجه نمی‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌بی‌اس نیوز، کریس مورفی، سناتور ایالت کنتیکت آمریکا، از روش دونالد ترامپ در مواجهه با شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد و گفت او مفهوم شیوع ویروس را متوجه نمی‌شود.

کنتیکت یکی از ۳۳ ایالت آمریکاست که ویروس کرونا در آن مشاهده شده و مورفی با بیان آنکه معتقد است هزاران مورد دیگر نیز در آن وجود دارد، گفت: «به نظرم ما هنوز از میزان مبتلایان آگاه نیستیم، چون آزمایش‌های لازم را انجام نداده‌ایم. در واقع ما نمی‌توانیم تا آزمایشاتی را در ایالات مختلف انجام نداده‌ایم، اقدامات لازم را انجام دهیم.»

تاکنون بیش از ۱۰۷ هزار مورد مبتلا به این ویروس در کشورهای مختلف جهان گزارش شده که ۵۰۰ مورد آن مربوط به آمریکاست.

مقامات آمریکایی در تلاشند محدودیت‌هایی مانند تعطیلی تجمعات و مراکز آموزشی را برای جلوگیری از شیوع گسترده این ویروس انجام دهند. اما مسئله مهم تعداد کیت‌های آزمایش است که منتقدان معتقدند کمبود آن به شیوع بیشتر این ویروس کمک می‌کند.

مورفی در این باره گفت: «آنچه نابخشودنی است این است که مقامات متوجه نمی‌شوند کمبود کیت آزمایش داریم و برای آن کاری انجام نمی‌دهند. مقامات محلی و دولتی باید اقدامات جدی‌تری انجام دهند.»

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
باید ترامپ و دوستاشو آلوده کنند تا متوجه ویروس شود وگرنه این آدم بشو نیست خدا کند نسل آمریکایی ها واسراعیلی ها منقرض شوند،،،،،،,,
Iran (Islamic Republic of)
روستایی
۱۲:۳۵ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
یه حرف درست گفت . مفهوم را نمی داند.
آخرین اخبار