مدیر راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان خوی از پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل مهلذان "تنها پل ارتباطی مرکز و جنوب استان با شمال استان" خبر داد.

صادق نژاد مدیر راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان خوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، با اشاره به روند احداث پل مهلذان  گفت: این پل در حال حاضر در مرحله تیرریزی و نصب عرشه‌ها قرار دارد.
 
صادق نژاد افزود: این پل ۵ دهنه ۲۲ متری تنها پل ارتباطی جنوب و مرکز استان با شمال آذربایجان غربی و پایان بازرگان و ارتباط با استان آذربایجان شرقی از طریق خوی است که در راستای طرح تعریض جاده خوی به ایواوغلی احداث می شود.
 
صادق نژاد کاهش تصادفات در جاده خوی به ایواوغلی بویژه در حریم این پل را از دیگر اهداف مهم احداث این پل اعلام و تصریح کرد: اعتبارات ساخت این پل ۶۱ میلیاردریال است که تاکنون با صرف ۴۷ میلیارد ریال از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شده است.

مدیر راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان خوی افزود: این پل تا دو ماه آینده آماده بهره برداری میشود.
 
کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره  نیز  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، تکمیل این پل و طرح تعریض جاده خوی به ایواغلی را در توسعه ترانزیت از این محور و کاهش تصادفات در شمال استان بسیار مهم دانست.
 
انتهای پیام / ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.