رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان روانسر گفت : غار قوری قلعه به عنوان هفتمین اثر طبیعی ملی کشور در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سیف الله رنجبر رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان روانسر گفت : به منظور سلامت هموطنان، بازدید گردشگران به دلیل شیوع ویروس کرونا از غار قوری قلعه این شهرستان تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

او گفت : مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه به عنوان یکی از مقاصد گردشگری استان کرمانشاه در طول سال و به ویژه در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی همواره یکی از جاذبه‌های گردشگر پذیر این شهرستان است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان روانسر با بیان اینکه مجموعه شورا و دهیاری روستای قوری قلعه نیز به عنوان یکی از روستا‌های هدف گردشگری اعلام کرده اند از پذیرش مهمانان معذور خواهند بود افزود: هموطنان از سفر به این منطقه خودداری کنند.

رنجبر افزود: به واحد‌های اقامتی و بوم گردی این روستا‌ها نیز از سوی نهاد‌های متولی هشدار‌های لازم داده شده که از پذیرش مهمانان خودداری کنند و در صورت انجام این کار پلمپ خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.