مهاجم اهل مالی استقلال خواهان دریافت مطالباتش شده و به مسئولان باشگاه اعلام کرده باید مبلغی هم به عنوان آپشن‌های موجود در قراردادش دریافت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ دیاباته بازیکن تیم فوتبال استقلال که این روز‌ها دوران مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارد خواهان دریافت حق و حقوقش از باشگاه است.

شیخ دیاباته که هنوز بخشی از مطالباتش را دریافت نکرده، از طریق مدیربرنامه‌هایش به مدیران باشگاه اعلام کرده که جدا از دستمزد ماهیانه اش، باید مبلغ ۳۵ هزاردلار بابت آپشن‌های موجود در قراردادش دریافت کند. این آپشن‌ها برای تعداد گل‌های زده او در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در قرارداد او محاسبه شده است.


بیشتر بخوانید: خارجی‌های استقلال رفتند/ امید کادرفنی آبی پوشان به بازگشت زودتر از موعد دیاباته


باشگاه استقلال هم این روز‌ها درگیر پرونده شکایت بازیکنان و مربیان خارجی پیشین تیمش است و در حال حاضر هم طبق اعلام فتح الله زاده این باشگاه منبع درآمدی برای پرداخت مطالبات شاکیان ندارد.

در حال حاضر سرپرست باشگاه و اعضای هیئت مدیره به دنبال راهی هستند تا با دیاباته توافق کنند و از او زمان بیشتری بگیرند، زیرا در صورتی که دیاباته به کشورش برود، امکان دارد دیگر به ایران باز نگردد و قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
احسنت