اعتبار گواهینامه‌های منقضی شده رانندگی تا اردیبهشت

رئیس پلیس راهور استان مازندران گفت: گواهینامه‌هایی که مدت اعتبار آنان منقضی یا رو به انقضاء است تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۹۹ اعتبار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهور استان مازندران از تمهیدات و تدابیر ویژه پلیس راهور در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در سطح استان خبر داد و گفت: آن دسته از افرادی که مدت اعتبار گواهینامه آنان منقضی یا رو به انقضاء است تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۹۹ دارای اعتبار بوده لذا از اعمال قانون این افراد خودداری می‌شود.

او افزود: به لحاظ عدم فعالیت و تعطیلی مراکز صدور معاینه فنی از اعمال قانون خودرو‌های فاقد معاینه فنی تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ به صورت دستی خودداری می‌شود.

سرهنگ باقری، افزود: به آموزشگاه‌های رانندگی سطح استان ابلاغ شد تا اطلاع ثانوی از برگزاری کلاس‌های تئوری و آزمون آئین نامه خودداری به عمل آورند و اخذ آزمون‌های عملی که به صورت انفرادی توسط کارشناسان و هنرجو برگزار می‌شود، بلامانع است.

رئیس پلیس راهور استان مازندران ادامه داد: با توجه به کاهش تردد‌ها در معابر، افزایش سرعت وسایل نقلیه توسط برخی از رانندگان متصور است لذا برای ایمنی و پیشگیری از وقوع تصادفات تقاضا می‌شود، رانندگان با حفظ آرامش و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.