متخصص بیماری‌های عفونی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد گفت: رسانه‌ها نقش مهمی بر سطح آگاهی مردم در مقابل کرونا ویروس دارند.

دلشاد متخصص بیماری‌های عفونی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، گفت: آموزش‌های لازم به مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا ضروری بوده و مهمترین راه مقابله با این بیماری رعایت بهداشت فردی از جمله شستن دست‌ها با صابون مایع به صورت صحیح و دقیق است.

دلشاد اظهار داشت: برای ارتقای سطح آگاهی مردم در زمینه مقابله با این ویروس آموزش همگانی اصل بسیار مهمی است که باید در رسانه‌های به ویژه در شبکه‌های مجازی که در دسترس همه مردم است استفاده کرد.

او اضافه کرد: این شهرستان خوشبختانه دارای ظرفیت رسانه ملی است که باید از این پتانسیل به نحو مناسب استفاده کرد و آموزش‌های همگانی را در این زمینه با زبان محلی از طریق این رسانه به اطلاع مردم رساند.

 متخصص بیماری‌های عفونی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با تاکید بر کنترل اجتماعات در سطح شهرستان ادامه داد: ضمن تاکید بر رعایت بهداشت فردی مردم باید اقدام خود قرنطینه‌ای کرده و از تردد در اماکن عمومی و شلوغ خودداری کرده و تا حد ممکن کمتر از منزل خارج شوند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.