استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند روبه رشد شیوع کرونا ویروس در استان به نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی دستور داد تا با جدیت مبادی ورودی را کنترل کنند.

محدودیت‌های ورودی به استان به صورت جدی اعمال شود/ مراکز تجمعی باید تعطیل شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی  در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس گفت: برای پیشگیری از ابتلای بیشتر استان به کرونا ویروس باید محدودیت‌های کنترلی در مبادی ورودی به استان به طور جد اعمال شود. نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص وظیفه خطیری دارند.

او افزود: امروز مبادی ورودی به استان به درستی کنترل نمی‌شود. با توجه به اینکه ایجاد ممنوعیت در مبادی ورودی مطالبه عمومی است لذا تدابیر سختگیرانه‌ای در این خصوص اعمال می‌شود.

شهریاری بر تعطیلی مراکز تجمعی، چون بازار‌های هفتگی و دام و تاناکورا در همه استان تاکید کرد و گفت: بر اساس نظر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی باید از هرگونه تجمعی خودداری شود تا ابتلای افراد به کرونا ویروس تشدید نشود.

استاندار  آذربایجان غربی در ادامه بر ضرورت خلوت نمودن ادارات تاکید کرد و گفت: به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود تا از ظرفیت دور کاری برای انجام امورات بیش از این‌ها استفاده شود و کارمندانی که نیازی به حضورشان در ادارات نیست در منزل نسبت به انجام امورات اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/ ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.