مدیر شبکه بهداشت و درمان کنگاور از راه اندازی کلینیک غربالگری ۱۶ ساعته در جنب بیمارستان شهید دکتر چمران این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امیری مدیر شبکه بهداشت و درمان کنگاور گفت : در هفته اخیر، شهرستان کنگاور از جمله شهرستان‌های موفق کشور بود که توانست جلسات فوق العاده شورای سلامت و پدافند غیر عامل را به ریاست فرماندار شهرستان برگزار و اقداماتی جهت کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان عملیاتی کند.

او با اشاره به اینکه، گیت پیشگیری از بیماری کرونا در ورودی‌های شهر عملیاتی شده است گفت : مردم حدالامکان در خانه بمانند و از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور گفت: بازدید‌های بهداشتی از نانوایی ها، بانک ها، پارک ها، ادارات و مکان‌های ورزشی به صورت روزانه انجام شده که طبق تاکید رئیس شورای سلامت تا اطلاع ثانوی مکان‌های ورزشی، پارک ها، فضا‌های تفریحی، آرایشگاه‌های زنانه در سطح شهر تعطیل می‌باشند.

او با تاکید به همکاری و تعامل اعضای شورای اداری و مسئولین دستگاه‌های اجرایی گفت: بنر و بروشور‌های آموزشی در سطح شهر و ادارات نصب و از ورود تور‌های گردشگری به شهرستان و معبد آناهیتا جلوگیری می‌شود.

امیری از حمایت‌ها، مساعدت و پیگیری مجدانه، فرماندار محترم در جهت حفظ و سلامت شهروندان در امر پیشگیری از بیماری کرونا ویروس تقدیر و تشکر نمود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.