مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: هنرمندانی که برای آگاهی بخشی به مردم و قدردانی از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی اثرهنری خلق کنند حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: به منظور مشارکت هنرمندان جنوب کرمان در راستای پیشگیری، آموزش، آگاه سازی و امید بخشی به جامعه در مقابله با کرونا، هنرمندان می‌توانند آثار هنری تاثیر گذاری خلق کنند چرا که همه ما در مقابل این بیماری مسئولیم باید هر کاری در توانمان است انجام دهیم از این رو هنرمندان تاثیر بسزایی دارند.

او تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را در زمینه پوستر، خوشنویسی، تصویر سازی، شعر و قطعات ادبی، نقاشی، انیمیشن، عکس، کلیپ و قطعات موسیقی و ... را به واتس آپ شماره ۰۹۳۷۶۱۷۰۶۵۹ ارسال کنند.

اسحاقی با بیان اینکه از آثار ارسالی حمایت مالی می‌شود، افزود: همچنین از بین آثار ارسالی اثر خلاق و موثر در راستای پیشگیری و آگاهی بخشی برگزیده انتخاب و معرفی می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به نقش بسزایی هنرمندان در جامعه، تصریح کرد: هنرمندان در راستای مسئولیت اجتماعی خود در هر شرایطی در کنار مردم بوده و با خلق آثار هنری خود مردم را همراهی و آگاه کردند.

اسحاقی بیان کرد: همچنین هنرمندانی که در زمینه قدردانی و تشکر از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی اثرهنری خلق کنند حمایت می‌شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با قدردانی از آثاری که در چند روز اخیر در فضای مجازی منتشر شده است، افزود: از هنرمندانی که اثر‌های تاثیرگذاری خلق کرده اند نهایت تشکر و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار