ارتش آمریکا اعلام کرد فرمانده نیرو‌های آمریکایی در اروپا و شمار دیگری از کارمندان به دلیل تماس با برخی افراد مبتلا به ویروس کرونا در این اواخر ممکن است به این بیماری شده باشند.

ژنرال کریستوفر کاولی، فرمانده نیرو‌های آمریکایی در اروپابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، وزارت ارتش آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد احتمال دارد ژنرال کریستوفر کاولی، فرمانده نیرو‌های آمریکایی در اروپا و شمار دیگری از کارمندان به ویروس کرونا به دلیل تماس با برخی افراد مبتلا در این اواخر مبتلا شده باشند.

ارتش آمریکا اعلام کرد این فرمانده و شمار دیگری از کارمندان به دلیل تماس با برخی افراد مبتلا در کنفرانسی که اخیرا شرکت داشته‌اند در معرض ویروس کرونا قرار گرفته و آن‌ها نیز به ایم ویروس مبتلا شده باشند.

در این بیانیه ضمن اعلام این که این مقام ارتش آمریکا به همراه تعدادی دیگر از اعضای ارتش خود را در قرنطینه قرار داده‌اند، آمده است ژنرال کافولی وضعیت خود را زیر نظر دارد و در حال حاضر از راه دور کار می‌کند.


بیشتر بخوانید: ممنوع شدن جابجایی نظامیان آمریکایی در پایگاه‌های ایتالیا و کره جنوبی


رایان مک کارتی، وزیر ارتش آمریکا نیز در این باره خاطر نشان ساخت که در استناد به پروتکل‌های پیشنهادی، فرمانده نیرو‌های این کشور در آمریکا و دیگران که احتمال ابتلای آن‌ها به ویروس کرونا وجود دارد، در قرنطینه اختیاری قرار گرفته و از راه دور به وظایف و مسئولیت‌های خود عمل می‌کنند.

این در حالی است که روز دوشنبه ۸۳ نفر دیگر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شدند تا شمار مبتلایان به این ویروس در آمریکا به ۶۲۴ نفر برسند.

ویروس کرونا نخستین بار در اواخر دسامبر در شهر ووهان چین دیده شد و علی‌رغم تمهیدات دولت این کشور به سرعت در سراسر جهان گسترش یافت. شمار کشور‌های درگیر شیوع ویروس کرونا به بیش از ۹۵ کشور رسیده است. تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون بیش از ۱۰۵ هزار مورد و مرگ و میر ناشی از آن به بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ مورد بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار