استاندار خراسان رضوی گفت: سرعت شیوع ویروس در مشهد افزایش یافته است مردم این ویروس را جدی بگیرند و در خانه بمانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در حاشیه جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان، که با حضور آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه، حجت‌الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی و دیگر اعضا در محل دفتر استاندار برگزار شد، گفت: خراسان رضوی در حوزه ویروس کرونا وضعیت قرمز پیدا کرده است.

اوتصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان، متخصصان و پزشکان، پیشگیری مقدمه جلوگیری از بروز هرگونه بیماری است، لذا در استان براساس سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و ابلاغیه‌هایی که صادر شده است، تمامی اجتماعات، همایش‌ها، برگزاری مراسمات نماز در ادارات، لغو و کلیه مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ما در برابر حفظ جان مردم مسئول هستیم و وظیفه ماست که تمهیدات لازم را فراهم کنیم تا مردم کمتر آسیب ببینند،گفت: این جلسه، حول محور مساجد، حسینیه‌ها و مراسم‌های مذهبی برگزار شد، به همین منظور، همه ائمه جماعات باید در این قضیه پیشگام باشند و سعی شود تا جایی که امکان دارد مراسم‌ها کمتر برگزار شود.

رزم‌حسینی افزود: مردم شریف خراسان رضوی برای مقابله با این ویروس حتماً همراهی لازم را داشته باشند، به علاوه اینکه واقعاً وجود این ویروس در سطح جامعه را جدی بگیرند و در مراسم‌ها و تجمع‌ها شرکت نکنند.

او تصریح کرد: در چند روز پیش، شیوع این ویروس در مشهد سرعت گرفته است، لذا از مردم تقاضا داریم تا جایی که برایشان مقدور است در منزل بمانند و ضمن رعایت بهداشت پیشگیری‌های لازم را انجام دهند.

استاندار خراسان رضوی گفت: وزیر محترم بهداشت و درمان اعلام کرد که این هفته و هفته پیش رو روز‌های پرخطری است، بنابراین امیدواریم انشاالله با کمک مردم و رعایت تمام موازین بهداشتی در جامعه و به صورت فردی از این وضعیت عبور کنیم و به وضعیت عادی برگردیم.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۴۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
اگه پنهون کاری نمیکردن از۱۵دی ماه۹۸ به مردم خبر میدادن و قم تنها شهر بود ک باید قرنطینه میشد انجام میدادن به مشکل نمیخوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
این چه وضعیه چرا نمیبندن ورودیای مشهدو.پس چکار میکنن مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
الاهی بنزین لیتری ۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰تومن بشه همگی بمیرن خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۰۸:۴۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
بنزین لیتری ۵۰۰۰۰ تومان بشه تامردم‌ الکی توخیابونهانچرخند
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۶:۳۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
توروخدا جریمه کنین کسایی رو که میان بیرون ورودی شهر رو ببندین بخاطر مستحب دارن حق الناس که واجبه رو زیر پا میذارن
شمارو به امام رضا نیان مشهد دارین مارو میکشین میفهمین!
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۳:۵۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
تو روخدا با کسایی که بی فکرن بیرون میان برخورد جدی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
نیاین،، بابا،،، حرم هم تعطیل،،،