مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: برای جلوگیری از تماس مستقیم دست‌ها با پول و شیوع ویروس کرونا، صدقه خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی پرداخت کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه این نهاد رویکرد بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت صدقه و انفاق را دنبال می‌کند، گفت: برای جلوگیری از تماس مستقیم دست‌ها با پول و شیوع ویروس کرونا، صدقه خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی پرداخت کنید.

او افزود: ارسال پیام بدون متن و یا عدد یک به سامانه پیامکی با سر شماره ۸۸۷۷، کد دستوری # ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه، سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷ و بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزار‌های کاربردی تلفن همراه همچون سنا و سکه ازجمله سریع‌ترین و راحت‌ترین و مطمئن‌ترین شیوه‌های نوین و غیرحضوری برای پرداخت صدقه و انفاق است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: صدقه دریافتی برای کمک به ازدواج نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان و برگزاری اردو‌های آموزشی و زیارتی مددجویان تحت حمایت، کمک به خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، اعطای تسهیلات اشتغال و وام ضروری به نیازمندان، پرداخت کمک موردی، و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاریابی مددجویان هزینه می‌شود.

شجاعان بابیان اینکه مردم نوع‌دوست استان یزد طی ۱۱ ماهه سال جاری هشت میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان صدقه دادند، تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۲ هزار و ۲۷۱ خانوار با جمعیت ۴۲ هزار و ۸۶۸ از خدمات کمیته امداد استان یزد استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار