استاندار خوزستان گفت: برای مقابله با کرونا پذیرش مهمان در مراکز اقامتی این استان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شریعتی استاندار خوزستان گفت: زمینه‌ای برای میزبانی استان خوزستان از مهمانان نوروزی به هیچ عنوان فراهم نشده و از دو هفته گذشته در نشست ستاد سفرهای استان از متولیان این امر خواسته شد که اقامتگاه‌ها، مدارس، مهمانسراهای دولتی و دیگر اماکن شرایط میزبانی مسافران را به وجود نیاورند و همزمان برای عدم انجام سفرهای نوروزی، آگاهی بخشی لازم صورت بگیرد.

او افزود: محدودیت‌ها برای کاهش رفت و آمدها و تراکم جمعیت، سلامت مردم را در اولویت کاری مدیریت استان است و رعایت توصیه‌ها و دستورات ملی برای مقابله همگانی با ویروس کرونا ضروری است.

شریعتی بیان داشت: همه جایگاه‌داران موظف هستند از کارکنان خود برای مراحل بنزین زدن خودروها استفاده کنند و شهروندان خوزستانی در صورت مشاهده چنین بی‌توجهی‌هایی می‌توانند موارد را به روابط عمومی و یا اداره کل بازرسی استانداری منتقل کنند وپایش ورودی‌های هوایی، دریایی و زمینی استان به طور مستمر انجام می‌شود و برای دقت و نظارت مستمر در این زمینه دستورات لازم صادر شده است.

استاندار خوزستان گفت: دستورات لازم به شهرداری‌ها و دیگر متولیان امور برای تعطیلی پارک‌ها، اسکان ندادن در مهمانسراها و مراکز اقامتی و همچنین ضدعفونی کردن مستمر خیابان و معابر و میادین پررفت و آمد پیشتر صادر شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.