رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: تاکنون ۱۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی شهرستان مهاباد بستری هستند.

بهزاد رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: ۱۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا ویروس جدید در بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی این شهرستان تحت مداوا و مراقبت‌های ویژه قرار گرفته اند که با خدمات رسانی حال مریض‌ها بهبود می‌یابد.

او با بیان اینکه تا این لحظه ۱۰ نفر در بخش ایزوله بیمارستان بستری هستند، افزود: نمونه آزمایش ۶ نفر به ارومیه ارسال شده و تا این لحظه نتیجه آن‌ها اعلام نشده است.

بهزاد اظهار داشت: تاکنون نتیجه آزمایش ۲ فرد در مهاباد مثبت اعلام شده است و در دوره پیک این ویروس قرار داریم و احتمال افزایش مبتلایان به ویروس زیاد است، لذا قرنطینه خانگی و اقدامات پیشگیرانه توسط شهروندان باید با جدیت بیشتری ادامه یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد تصریح کرد: همچنین از آنجا که احتمال مشاهده مورد مثبت در بین اعضای خانواده این ۲ نفر بالاست، این مراقبت تا اطمینان از منفی‌بودن ابتلا در بین آنان ادامه خواهد داشت.

طبق آخرین آمار، ۶ هزار و ۵۶۶ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۱۹۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.