دو فوریت لایحه تمدید مهلت مودیان در پرداخت عوارض به دلیل شیوع کرونا با ۱۳ رأی موافق اعضای شورای شهر تهران تصویب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دو فوریت لایحه ارائه مهلت به مودیان ناشی از شیوع ویروس کرونا (تمدید مهلت پرداخت عوارض پسماند، کسب و پیشه و مطالبات شهرسازی) در دستور کار دویست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این دستور حامد مظاهریان معاون منابع انسانی و امور شورا گفت: همان گونه که در جریان هستید توصیه اصلی این است که شهروندان کمتر از خانه خارج شوند و ما نیز در شهر مودیان خوش حسابی داریم که تا پایان اردیبهشت ماه به شهروندان مهلتی برای پرداخت عوارض بهای خدمات شهری داده شود.

معاون منابع انسانی و امور شورا افزود: اگر اعضای شورای شهر تهران به این دو فوریت رأی دهند شهروندان می‌توانند تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده عوارض خود را پرداخت کنند.

شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در موافقت با این دستور گفت: در شرایط فعلی کشور سلامت شهروندان دغدغه مهمی است برای ما و همه ما می‌دانیم شهروندان صبر خواهند کرد تا تخفیفات شامل آن‌ها شود.

عضو شورای شهر تهران افزود: اهمیت موضوع آنقدر مهم است که شهرداری از درآمد پایان سال خود صرف نظر کرده است و من از اعضای شورای شهر تهران می‌خواهم به فوریت آن رآی دهند.

پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر تهران دو فوریت لایحه شهرداری تهران برای ارائه مهلت به مودیان ناشی از شیوع ویروس کرونا (تمدید مهلت پرداخت عوارض پسماند، کسب و پیشه و مطالبات شهرسازی) در صحن شورای شهر تهران به رأی گذاشته شد و اعضای شورای شهر با ۱۳ رأی موافق ۲ فوریت آن را به تصویب رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.