مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز( سه شنبه ۲۰ اسفند ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف مواد محترقه در آستارا

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده نیروی انتظامی آستارا گفت: ۵۷ هزار و ۶۰۰ عدد ماده محترقه غیرمجاز در بازرسی از یک انبار در روستای ویرمونی کشف و ضبط شد.

او افزود: افراد سودجو برای جشن‌های سال نو مواد محترقه وارد می‌کنند و شهروندان، اخبار فعالیت آن‌ها را به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی به پلیس و نیرو‌های مرزبانی اطلاع دهند.

کشف مواد محترقه در آستارا

سرهنگ سیدجعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندر انزلی گفت: ماموران انتظامی اعضای این باند را با حکم قضایی در بازرسی از یک خانه در شهر بندر انزلی دستگیر کردند.

او افزود:در بازرسی از این خانه ۶۰ جلد کتاب و جزوه آموزش فعالیت در شرکت‌های هرمی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی بندر انزلی گفت: فعالیت شرکت‌های هرمی ضمن ایجاد ناامنی اقتصادی، رشد و فعالیت‌های تولید را در جامعه با رکود مواجه می‌کند.

شهروندان مراقب کپی کارت‌های بانکی و سرقت از حساب خود باشند

سرهنگ ایرج پورمستمند، رئیس پلیس فتا استان گفت: شهروندان، هنگام استفاده از کارت اعتباری، مراقب سودجویان باشند.
او افزود: کلاهبردارانی در قالب فروشنده با استفاده از دستگاه‌های جعل و کپی کارت بانکی از طریق اسکیمر‌ها اقدام به کپی کارت بانکی شهروندان و خالی کردن حساب آن‌ها می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان گفت: شهروندان کارت‌های بانکی خود را در اختیار فروشندگان قرار ندهند و خودشان رمز کارت اعتباری خود را در دستگاه‌های کارت خوان وارد کنند.

سرهنگ ایرج پورمستمند افزود: در صورت مشاهده موارد مشکوک در این باره، مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ یا به ماموران انتظامی گزارش کنند.

کشف دام قاچاق در آستارا

سرهنگ نوذر مرادی، فرمانده هنگ مرزی آستارا گفت: ماموران ایستگاه بازرسی قلعه محور اردبیل-آستارا در بازرسی از یک دستگاه نیسان، ۳۵ راس گاو را کشف کردند.

او افزود: کارشناسان ارزش ریالی آن را ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بر آورد کردند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با بیان اینکه دام‌ها به شبکه دامپزشکی آستارا تحویل داده شدند. گفت: ورود دام به گیلان، برای پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های مشترک انسان و دام ممنوع است.

سرهنگ نوذر مرادی افزود: خودور توقیف ومتهم ۴۷ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 انتهای پیام/عط

برچسب ها: حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.