کاربران نوشتند؛

به عشق آمدنت چله قرائت دعای فرج میگیریم

کاربران فضای مجازی پویش همگانی #چله_قرائت_دعای_فرج را به نیت تعجیل در فرج امام زمان (عج) و رفع گرفتاری از مردم به راه انداختند.

چله

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از آموزه‌های اصلی دین ما این است که دعا نقش بسیار زیادی در زندگی روزمره انسان دارد. دعا می‌تواند اقتصاد ما را شکوفا کند، فرزند ما را تربیت و شر دشمن را از سر ما کم کند، بیمار را شفا دهد، دل‌ها را به یکدیگر نزدیک کند، موجب نزول باران شود و هزاران هزار کار دیگر.

اساس آموزه های دینی ما این است که در بحران هایی مثل بیماری کرونا هم دارو سلاح مبارزه با بیماری است هم دعا. چرا که خداوند در مواقع گرفتاری دوست دارد صدای تضرع بنده را بشنود تا به این وسیله بنده به خدا نزدیک شود.

از این رو کاربران فضای مجازی پویش همگانی #چله_قرائت_دعای_فرج ( دعای الهی عظم البلا ) را به نیت تعجیل در فرج امام زمان (عج) و رفع گرفتاری از مردم به راه انداخته اند و قصد دارند از سه شنبه ۲۰ اسفند رأس ساعت ده شب به مدت چهل شب این دعا را به صورت همگانی تلاوت کنند. در ادامه نمونه هایی از پست های کاربران فضای مجازی را درخصوص این فراخوان مشاهده می کنید:

چله

چله

چله

چله

چله

چله

چله

چله

چله

چله

چله

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
درود بر استاد رائفی پور