رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت گفت: هم اکنون کمبودی در بازار موتورسیکلت نداریم اما رکود در بازار حاکم است.

محمد خادم منصوری، رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت بازار موتورسیکلت اظهار کرد: هم اکنون کمبودی در این بازار نداریم اما خرید و فروشی انجام نمی گیرد و رکود بر بازار حاکم است.

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت با اشاره به اینکه موتورسیکلت از هند وارد کشور می‌شود افزود: در واردات این محصول با مشکل روبه رو هستیم که امیدواریم این موضوع به زودی مرتفع شود.


بیشتر بخوانید: موتورسیکلت‌های جدید پلاک نمی‌شوند/ فروش موتورسیکلت های هندی مونتاژ شده به بنکداران 


خادم منصوری در پاسخ به این پرسش که تهیه مواد اولیه در این بخش افزایش قیمت داشته است یا خیر؟ گفت: هم اکنون قیمت کمی افزایش داشته است و نمی‌توان امسال پیش بینی برای آن  داشت.

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت با بیان اینکه صادرات ما به کشور‌هایی همچون عراق و افغانستان است تصریح کرد: این در حالی است که واروات ما به کشور چین است که هم اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا، این امر کم و بیش صورت می‌گیرد.

خادم منصوری با تاکید بر اینکه هم اکنون ۱۳۲۰ واحد صنفی مجاز مشغول به فعالیت در این حوزه هستند، افزود: ۱۴۰ تا ۱۵۰ واحد غیررسمی در تهران مشغول به فعالیت اند.

منصوری بیان کرد: امیدواریم در سال جدید، صنف موتورسیکلت وضع بهتری به خود گیرد که البته این امر مستلزم بهبود زیرساخت‌های لازم در این امر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار