مهم‌ترین حوادث امروز بیستم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیستم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف بیش از ۹۲ کیلو مواد افیونی در اصفهان

سرهنگ " علی ملکی آهنگران معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت زنی و رصد هوشمندانه جاده خاکی حاشیه ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان شهرضا به ۴ نفرکه به صورت پیاده قصد دور زدن ایست و بازرسی را داشتند مشکوک شده و در یک اقدام به موقع و ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

او افزود: در این عملیات پس از دستگیری متهمان، طی بازرسی از کوله‌های همراه آن‌ها مقدار ۵۱ کیلو تریاک و ۴۱ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه علاوه بر کنترل و نظارت ویژه بر گلوگاه‌ها و راه‌های اصلی، مسیر‌های فرعی و خاکی نیز تحت کنترل ماموران یگان تکاوری قرار دارند گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

کشف بیش از ۱۰ هزار دستکش و ۴۲ لیتر الکل صنعتی در"فریدن

سرهنگ "مختار بهارلو فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در این رابطه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با محتکران لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده، بازرسی از چندین واحد صنفی و مکان مشکوک انجام شد.

او افزود: در بازرسی از یک منزل مسکونی ۱۰ هزار و ۴ دستکش و ۴۲ لیتر الکل صنعتی کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت:در این رابطه یک نفر دستگیر و متهم پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن خاطرنشان کرد: همواره افراد سودجود با بهره گیری از جو روانی حاکم بر جامعه اقدام به احتکار اقلام مورد نیاز مردم می‌کنند که اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت ضمن رصد بازار درخواست دارد شهروندان به محض اطلاع از هرگونه اقدام افراد فرصت طلب و سودجو مبنی بر افزایش قیمت، احتکار و ... موضوع را برای اقدام قانونی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.
 

کشف بیش از ۵۱ هزار عدد مواد محترقه در کاشان

سرهنگ " علی قربانی " سرپرست انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور به حداقل رساندن حوادث و آسیب‌های ناشی از انفجار مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه اجرایی شد.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری "غیاث الدین جمشید" در بازرسی از یک واحد صنفی ۴۴ هزار و ۷۹۴ و منزلی مسکونی ۶ هزار و ۶۶۴ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و ۲۰ کیلو مواد اولیه ساخت مواد محترقه غیر مجاز کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی مردم به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و به خانواده توصیه می‌شود در این ایام مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.