تشکیل ستاد مردمی مقابله با بیماری‌های واگیر در نیشابور

طرح ایجاد "ستاد مردمی مقابله با بیماری‌های واگیر در نیشابور" در شورای اسلامی نیشابور به تصویب رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا مهرداد رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی نیشابور گفت:طرح ایجاد "ستاد مردمی مقابله با بیماری‌های واگیر در نیشابور" به استناد بند‌های ۲، ۴ و ۵ ماده ۸۰ قانون تشکیلات و وظایف شورا‌های اسلامی کشور، در پارلمان شهری نیشابور به تصویب رسید.

او تصریح کرد: سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس دانشکده علوم پزشکی، یک نفر از معتمدین جامعه پزشکی، نماینده انجمن مدیران صنایع، مدیرعامل شرکت تعاونی دامداران و کشاورزان، یک نفر از معتمدین بازار و یک نفر از خیّران حوزه سلامت در این ستاد عضویت خواهند داشت.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی نیشابور با اشاره به کمبود تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا در نیشابور گفت: افتتاح حساب در یکی از شعب بانک ملی و صندوق قرض الحسنه انصار القائم، به منظور جذب کمک‌های مالی همشهریان یکی از اولویت‌های کاری این ستاد خواهد بود.

مهرداد افزود: این ستاد تلاش خواهد کرد تا از طریق ایجاد هم‌افزایی بیشتر میان نهاد‌های دولتی، خیّران، تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی، اصناف و گروه‌های مردمی، زمینه جذب و ساماندهی کمک‌های مالی، امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا را فراهم کند.
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.