سرهنگ علی عارف نژاد معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
ساری ، از رضایتمندی ۸۹ درصدی مردم از عملکرد
پلیس ۱۱۰ خبر داد و گفت: میزان
رضایتمندی مردم طی تماس کنترلی با شهروندان با مولفه هایی، چون حضور به موقع پلیس در
صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مامور پلیس مورد سنجش قرار گرفته است.
او افزود: در ۱۱ ماهه گذشته یک میلیون و ۵۳۰ هزار تماس با
مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است که ۵۴ تا از این تماسها منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه شده است.
سرهنگ عارف نژاد گفت: ۳۷ درصد از این تماسها برای کسب راهنمایی و ارشاد از پلیس و ۹ درصد نیز غیر قابل رسیدگی بوده است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از شهروندان، خواست: با توجه به تجمیع خطوط ۱۱۰ در استان، در زمان درخواست امداد از پلیس ۱۱۰ ضمن حفظ خونسردی، محل دقیق حادثه را به کاربر پاسخگو اعلام تا در اعزام ماموران به محل حادثه تسریع به عمل آید.
انتهای پیام/س