مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: بازرسی و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان‌های ماهشهر، امیدیه، خرمشهر و آبادان افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مجاهد سعدی‌آل‌کثیر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان روز سه شنبه  با بیان اینکه به تمامی جایگاه‌داران ابلاغ شده که سوخت‌گیری باید توسط اپراتورها انجام شود گفت: بازرسی و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان‌های ماهشهر، امیدیه، خرمشهر و آبادان افزایش یافته است.

او ادامه داد:شهروندان هنگام مراجعه به پمپ بنزین‌ حتما باید دستکش یک‌بار مصرف و یا پلاستیکی همراه داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف در جایگاه‌ها به شماره ۵۳۲۶۶۰۴۴ اطلاع دهند تا برخورد قانونی انجام شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان از افزایش بازرسی و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت درشهرستان‌های تابعه اشاره کرد و افزود: به تمامی جایگاه‌داران تاکید شده که دستمال کاغذی و دستکش یک‌بار مصرف یا پلاستیکی در جایگاه موجود باشد.

سعدی‌آل‌کثیر به  ضدعفونی روزانه جایگاه‌های عرضه سوخت اشاره کرد و گفت: نظارت روزانه توسط بازرسی شرکت نفت به صورت منظم انجام می‌ شود تا کار ضدعفونی و رعایت موارد بهداشتی به صورت دقیق در جایگاه‌های عرضه سوخت انجام شود.

او افزود:به منظور جلوگیری از همه‌گیری بیماری کرونا ، تمام جایگاه‌های عرضه سوخت به صورت روزانه با محلول ضد عفونی و گندزدایی می‌شوند.

شهرستان های ماهشهر، امیدیه، خرمشهر و آبادان زیر مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان هستند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد؛ این ویروس تاکنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

موارد مثبت به ویروس کرونا کووید ۱۹ کرونای در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان  ۶ نفر اعلام شده است که تاکنون ۲ نفر فوت کرده ، ۲ بیمار مرخص شدند و ۲ بیمار نیز در بیمارستان طالقانی آبادان بستری هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.