فرماندار اندیمشک از لغو تردد قطار محلی اندیمشک-دورود تا اطلاع ثانوی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک، امروز سه شنبه ۲۰ اسفند ماه در نشست قرارگاه کنترل کرونا ویروس در فرمانداری این شهرستان گفت: در جلسه شورای تامین مصوب شد که تا اطلاع ثانوی تردد قطار اندیمشک-دورود لغو شود، ضمن اینکه محدودیت‌های ویژه در محور‌های مواصلاتی اعمال می‌گردد.

او با بیان اینکه فروشگاه‌های پرتردد در بازار اندیمشک نیز تعطیل شده اند، اظهار کرد: همزمان عملیات ضدعفونی این مناطق به طور مستمر اجرا می‌شود.

جهانگیری اولویت این روز‌های بحرانی را سلامت مردم عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم، ایام نوروز امسال هیچگونه امکانات رفاهی و تفریحی به مسافران نوروزی اختصاص داده نمی‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: تردد در سطح شهرستان از شرایط پرخطر محسوب می‌شود و با توجه به اینکه اندیمشک ورودی خوزستان است و هرسال جمعیت میلیونی مسافران از این شهرستان تردد می‌کنند این تردد‌ها محدود خواهد شد.

فرماندار شهرستان اندیمشک ادامه داد: طی جلسات استانی برای مدیریت شرایط، از ورودی شمالی خوزستان و اندیمشک محدودیت‌هایی برای تردد اعمال خواهد شد.

او افزود: بازدید مسافران از همه اماکن تفریحی گردشگری از جمله سد‌های کرخه و دز ممنوع است، ضمن اینکه هتل‌ها و مهمانسرا‌ها از پذیرش مسافران نوروزی تا اطلاع ثانوی منع شده اند.

پیمان جهانگیری اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، بانک‌ها نسبت به مهلت ۳ ماهه به بدهکاران بانکی همکاری می‌کنند.

او با اشاره به لزوم همکاری مردم برای خودداری از تردد ضروری در سطح شهر بیان کرد: این مهلت ۳ ماهه جهت رفع دغدغه شهروندان و اجتناب از تردد آن‌ها در سطح شهر است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.