فرمانده انتظامی شعرستان مهاباد گفت: باند ۵ نفره کلاهبرداران تلفنی با قرار سوری در سایت‌های جعلی توسط کاراگاهان پلیس آگاهی مهاباد دستگیر شد.

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به منظور شکایت چندین نفر از شهروندان مهابادی مبنی بر کلاهبرداری تلفنی از آنان؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

تجاری اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۰ فقره کلاهبرداری تلفنی با قرار سوری و خرید و فروش در سایت‌های جعلی اعتراف کردند.

او با اعلام اینکه ارزش ریالی کلاهبرداری شده ۱ میلیارد ریال است، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد یاد آور شد: طی هفته جاری چندین فقره کلاهبرداری در این شهرستان صورت گرفته که با هوشیاری کامل ماموران  شناسایی و دستگیر شدند.

تجاری از شهروندان درخواست کرد: توصیه‌های پلیس را برای حفظ و نگهداری اموال و پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و مهمه مراتب را با تلفن ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.