سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: کنترل راه‌های ورودی به شهرستان در دستور کار است و طی روز‌های آینده شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: کنترل راه‌های ورودی به شهرستان دزفول در دستور کار است و طی روز‌های آینده شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود.

او افزود: مسدود کردن مبادی ورودی در حیطه اختیارات شهر‌ها و استان‌ها نیست و ممانعت از ورود با کنترل راه‌های زمینی و هوایی ۲ ابزار جداگانه به‌شمار می‌آیند که با توجه به سیاست‌های دولت، فرمانداری‌ها اجازه مسدود کردن راه‌ها را ندارند.

بن عباس با اشاره به اینکه استان‌هایی نیز که چنین تصمیمی گرفته بودند با دریافت ابلاغیه از سوی وزارت کشور اقدام به لغو تصمیمات اتخاذی کردند تصریح کرد: از روز‌های اول شیوع ویروس کرونا نیرو‌های بهداشت برای کنترل مسافران در فرودگاه دزفول مستقر شدند تا در صورت مشاهده مورد مشکوک مبتلا، اقدامات لازم جهت انتقال وی به مراکز معین انجام شود.

 سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از شهروندانی که با خودمراقبتی و خودداری از تردد‌های غیرضرور در کنترل این ویروس به مسئولان کمک کرده‌اند تقدیر کرد و از دیگر افرادی که به این موارد توجه ندارند خواست تا با رعایت نکات بهداشتی سلامت دیگران را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.