رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز گفت: در روز‌های اخیر شاهد کاهش چشمگیر تردد شهروندان با استفاده از مترو در شیراز هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن مرادی افزود: اگرچه سال‌های قبل در اسفند به دلیل خرید‌های نوروزی در روز حجم سفر‌ها با مترو به بیش از ۱۲۰ هزار هم می‌رسید، اما اسفند امسال شاهد کاهش قابل توجه استفاده از مترو هستیم.

او با اشاره به کاهش حجم مسافرت‌های درونشهری با استفاده از قطار شهری در شیراز به دنبال شیوع کرونا ویروس، بیان کرد: در یک هفته اخیر به طور میانگین در روز‌های عادی حدود ٢٠ هزار و روز‌های تعطیل حدود ١٠ هزار نفر از مترو در شیراز استفاده کرده‌اند.

مرادی با ابراز خرسندی از همکاری مردم به ویژه شهروندان شیرازی با وزارت بهداشت و عمل به توصیه‌های این وزارتخانه در خصوص پرهیز از تردد‌های غیرضروری، افزود: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته بیش از ۱۰۰ هزار مسافر در روز‌های عادی از مترو استفاده می‌کردند، اکنون شاهد کاهش بسیاری از تردد‌ها در با استفاده از ناوگان ریلی هستیم.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز به شهروندان این کلانشهر توصیه کرد که تا حد امکان از سفر‌های درونشهری پرهیز کرده و در صورت ضرورت، تلاش کنند کمتر در مکان‌های عمومی که تجمع افراد وجود دارد، تردد داشته باشند و از وسایل نقلیه عمومی هم کمتر استفاده کنند.

منبع: ایسنا
انتهای یام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار