مرحله هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه آغاز شد که در نهایت تیم‌های لایپزیش و آتالانتا با حذف تاتنهام و والنسیا به عنوان نخستین راه یافتگان به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها معرفی شدند.

تیم لایپزیش آلمان در ورزشگاه ردبول آرنا میزبان تاتنهام بود که با سه گل به پیروزی رسید. مارسل سابیتزر خیلی زود و در دقایق ۱۰ و ۲۱ دوبار دروازه تاتنهام را باز کرد تا کار شاگردان مورینیو که در بازی رفت نیز یک بر صفر شکست خورده بودند، خیلی زود تمام شود. در دقیقه ۸۷ امیل فورسبرگ گل سوم را هم زد تا شکست لندنی‌ها سنگین‌تر شود.

با این نتیجه، نایب قهرمان فصل گذشته خیلی زود و در مرحله یک هشتم با شکست چهار بر صفر در مجموع دو مسابقه، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در بازی همزمان، تیم والنسیا در ورزشگاه خالی از تماشاگر مستایا (به دلیل شیوع کرونا) میزبان آتالانتا بود که با نتیجه چهار بر سه شکست خورد. ایلیچیچ مهاجم ۳۲ ساله و اسلونیایی فرشتگان برگامو، ستاره این میدان بود و هر چهار گل تیمش را در دقایق سه (پنالتی)، ۴۳ (پنالتی)، ۷۱ و ۸۲ به ثمر رساند. گل‌های خفاش‌ها را نیز کوین گامیرو در دقایق ۲۱ و ۵۱ و فران تورس در دقیقه ۶۷ به ثمر رساند.

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان با نتیجه چهار بر یک به سود آتالانتا به پایان رسیده بود و شاگردان گاسپرینی با پیروزی هشت بر چهار در مجموع دو مسابقه، در نخستین تجربه حضورشان در لیگ قهرمانان اروپا، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند و خفاش‌ها به کار خود در اروپای کرونا زده پایان دادند.

حذف زودهنگام فینالیست فصل گذشته/سوپ خفاش ایلیچیچ و آتالانتا در مستایای کرونا زده //////////

فردا شب دو دیدار دیگر از این مرحله برگزار می‌شود و لیورپول از اتلتیکو مادرید پذیرایی می‌کند و پاری سن ژرمن میزبان دورتموند خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار