مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : برخلاف دوره اول، همه همشهریان کرمانشاهی که خود را حائز شرایط می‌دانند، بدون هیچ‌گونه محدودیت و ظرفیت مشخصی می‌توانند در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کنند.

طرح مسکن ملی هیچ‌گونه محدودیت و ظرفیت مشخصی نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، کل سهمیه استان کرمانشاه از طرح مسکن اقدام ملی و طرح بازآفرینی شهری را ۱۲ هزار اعلام کرد و گفت : از این تعداد ۶ هزار خانه در شهر کرمانشاه ساخته می‌شود و بقیه را در شهرستان‌های دیگر تحویل متقاضیان می‌دهیم.

او با اشاره به اینکه متراژ واحد‌ها حدود ۸۵ متر است، گفت : متقاضیان در ابتدای شروع پروژه حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان را در یکی از بانک‌های استان واریز و از همان بانک هم مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به صورت تسهیلات دریافت می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه زمان اتمام پروژه و تحویل واحد‌ها به متقاضیان را ۲ ساله عنوان کرد و افزود: قیمت تمام شده آپارتمان از متقاضی گرفته می‌شود و هیچ سودی از آن‌ها دریافت نمی‌شود.

او در خصوص جانمایی و تهیه زمین‌های پروژه هم گفت: در شهر کرمانشاه تقریبا کار جانمایی و تهیه زمین‌ها به پایان رسیده و همچنین در شهرستان‌ها هم زمین‌ها را در اختیار بنیاد مسکن قرار داده‌ایم تا بعد از ثبت‌نام کار‌های اجرایی آن‌ها آغاز شود

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.