متقاضیان صدور پروانه ساختمانی در صورتی که قبل از سال عوارض خود را پرداخت کنند تا خرداد ماه سال آینده فرصت انجام نقشه را دارند.

مهلت صدور پروانه ساختمانی تا خرداد تمدید شدکمال کاظمیمعاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری ازدحام متقاضیان صدور پروانه ساختمانی به مالکانی که قبل از سال نسبت به پرداخت عوارض پروانه ساختمانی خود اقدام کنند تا پایان خرداد ماه سال آینده فرصت تکمیل فرآیند‌های صدور پروانه را دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج اظهار داشت: هرساله در ماه‌های پایانی سال شاهد حضور جمع کثیری از شهروندان جهت دریافت صدور پروانه ساختمانی هستیم.

او بیان کرد: متاسفانه امسال بواسطه شیوع ویروس کرونا در ماه پایانی سال مشکلات ونگرانی‌های فراوانی برای شهروندان بویژه متقاضیان دریافت پروانه ساختمانی بوجود آورده است.

او گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ازدحام شهروندان در شهرداری مناطق و نواحی تمهیداتی جهت حفظ حقوق متقاضیان پروانه ساختمانی در راستای بهره مندی از تخفیفات عوارض در ماه جاری از سوی استانداری به شهرداری، نظام مهندسی و راه وشهرسازی ابلاغ شد.

کاظمی اعلام کرد:شهرداری‌ها در راستای جلوگیری از ازدحام جمعیت با اتخاذ روش مناسب و بصورت غیرحضوری نسبت به صدور فرم دستور نقشه تا پایان مهلت مصوب تخفیف در عوراض را اعمال می‌کند.

او عنوان کرد: شهرداری‌ها ملزم هستند پس از دریافت مشخصات ملک براساس ضوابط طرح تفصیلی نسبت به عوارض با اعمال تخفیف مصوب اقدام کنند.

کاظمی افزود: متقاضیانی که قبل از سالجاری نسبت به عوارض محاسبه شده خود اقدام کنند، تا پایان خردادماه سال آینده فرصت دارند نسبت به تهیه نقشه وانجام مراحل بعدی صدور پروانه ساختمانی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.