روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته بازار مازندران تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت: با توجه به شرایط خاص بوجود آمده در کشور و همچنین استان مازندران و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا براساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مبارزه با کرونا استان مقرر شد روز‌های پنج شنبه و جمعه این هفته ۲۲ و ۲۳ اسفندماه بازار در سراسر استان تعطیل باشد.

او با اعلام اینکه اینکه شرایط فعلی جامعه واقعا با توجه به این بیماری شرایط خاصی است، افزود: این تصمیم برای سلامتی هر چه بیشتر شهروندان گرفته شده است و هر چه در بازار شاهد رفت و آمد کمتری باشیم مطمئناً در کنترل این بیماری موفق‌تر عمل خواهیم کرد.

قوانلو با تقدیر از اصناف و بازاریان مازندران،گفت:علیرغم تمامی مشکلات موجود که به جهت تعطیلی بازار برای اصناف و بالاخص در حوزه درآمدی آن‌ها ایجاد شده شاهد مشارکت بسیار خوب بازاریان در تعطیلی بازار هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: تداوم تعطیلی بازار مازندران در هفته آینده نیز تابع تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا استان خواهد بود که قطعاً از طریق رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
یاسر
۱۵:۵۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
جاده تهران به شمال را ببندید تا انها از تهران نیایند ما کم بدبختی داریم
آخرین اخبار