شهاب عبدلی مسوول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: خدمات فروش و پس از فروش شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تنها از طریق اپلیکیشن خدمات غیرحضوری این شرکت (دریافت از طریق کافه بازار) و درگاه الکترونیکی به آدرس sbepdc.ir و مراجعه به قسمت میز خدمات الکترونیک انجام خواهد شد.
او ادامه داد: همچنین براساس ابلاغیه شرکت توانیر برای آن دسته از متقاضیان و مشترکان برق که درگیر مسائل جانبی مربوط به ویروس کرونا هستند در خصوص نحوه دریافت هزینه برق مصرفی آنان تصمیماتی اتخاذ شده است.
مسوول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: براساس این ابلاغیه شرکتها مکلفند نسبت به ارائه خدمات غیرحضوری، فروش و خدمات پس از فروش اقدام و ضمن اطلاع رسانی عمومی، تسهیلات لازم در این زمینه را در اختیار متقاضیان قرار دهند.
او تصریح کرد: آن دسته از مشترکان خانگی و یا سایر مصارف آمپری که درخواست استمهال هزینههای برق مصرفی را دارند تا پایان اردیبهشت سال ۹۹ مهلت پرداخت داده میشود.
عبدلی گفت: هزینه انشعاب درخواستی متقاضیان برق در اقساط سه ماهه دریافت خواهد شد.
انتهای پیام/گ