معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: با تلاش‌های صورت گرفته دو مرکز مجزا برای قرنطینه بیماران مشکوک به کرونا در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: با تمهیدات و تدابیر اتخاد شده، یکی از خط‌های تولید کارخانه عرقیجات هفت اقلیم تربت حیدریه تغییر کاربری داده شد که بخشی از نیاز شهرستان به مواد ضدعفونی کننده را تامین و روانه بازار مصرف می‌کند.

او ادامه داد: با توجه به کمبود انواع ماسک، چهار کارگاه تولید ماسک پارچه‌ای با کمک بخش خصوصی و نهاد‌های حمایتی در تربت حیدریه راه اندازی شده است و در روز هشت تا ۱۲ هزار ماسک تولید می‌کند و تمام تولیدات این کارگاه ها، با نرخ مصوب در اختیار داروخانه‌ها قرار می‌گیرد.
 

تعداد بیماران مشکوک به کرونا

سعیدرضا قنبری زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه هم گفت: از اوایل اسفندماه تاکنون حدود ۱۴۳ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی این شهرستان بستری شده‌اند.

او تصریح کرد: از جواب آزمایش ۳۷ نمونه، تست ۶ بیمار مثبت بوده است که از این تعداد پنج بیمار مرخص شده اند و یک بیمار هم در بیمارستان زیر نظر است.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان به کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در استان خراسان رضوی ۲۲۰ نفر است.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار