بهمن اخلاقی گفت: بازدید از تأسیسات گردشگری شهرستان سرخه دو بار در ماه انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهمن اخلاقی سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه در حاشیه بازدید از رستوران‌های بین‌راهی شهرستان سرخه گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی در خصوص لزوم نظارت بر واحد‌های گردشگری و حفظ سلامت مسافران، بازدید از تأسیسات گردشگری دو بار در ماه انجام می‌شود.

او افزود: همچنین به‌منظور پیشگیری و جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا، بازدید مشترکی با حضور ادارات نظارتی شهرستان از برخی واحد‌های گردشگری انجام و ضمن ارائه راهکار‌ها بر رفع نواقص احتمالی تأکید شد.

اخلاقی گفت: آموزش‌های لازم در خصوص ضدعفونی و پاک‌سازی فضا‌ها و امکانات مجموعه‌ها، نحوه پیشگیری و جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا به مدیران و کارکنان واحد‌های مربوطه داده شد.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه گفت: در این بازدید وضع سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، وضع لباس خدمه، کنترل معتبر بودن کارت بهداشتی، وضع انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و غیره توسط کارشناسان حاضر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و برای رفع اشکالات، تذکرات به متصدیان واحد‌ها داده شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.