وزیر امور اقتصادی و دارایی با ابلاغ مصوبات سی و ششمین نشست هیئت مقررات‌زدایی، تسهیل در روند صدور مجوز‌های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، هیئت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار به منظور توسعه فعالیت بخش‌های غیردولتی در اقتصاد ملی، توانمندسازی و رفع محدودیت از فعالیت این بخش‌ها در عرصه‌های اقتصادی و تسهیل سرمایه‌گذاری در کشور، در جلسه مورخ ۵ اسفند ماه نود و هشت به استناد ماده ۷ قانون اجرایی سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و پس از بررسی مجوز‌های شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام مجوز‌های پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، فعالیت پیمانکاری، پروانه احداث بنا، گواهی پایان کار با شرایط و مراحل تعیین شده را در درگاه ملی مجوز‌های کشور به آدرس  www.G۴b.ir تصویب کرد.

همچنین تمام مجوز‌های فعالیت، خدماتی و نظارت در منطقه ویژه اقتصادی پیام به صورت یکپارچه و در قالب یک مجوز با عنوان مجوز فعالیت تغییر و به تصویب رسید.

بنا بر مصوبات سی و ششمین نشست هیات مقرارت زدایی و به منظور تسهیل در روند شروع کسب و کار‌ها از طریق پنجره واحد فیزیکی، سازمان‌های امور مالیاتی کشور، تامین اجتماعی، ثبت اسناد و املاک کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت ملی پست ج. ا. ا و اتاق بازرگانی، مکلف شدند نسبت به استقرار کارشناسان مرتبط با اختیارات کامل در ساختمان پنجره واحد فیزیکی اقدام و طی مدت زمان تعیین شده نسبت به تسهیل روند فرایند‌ها اقدامات اجرایی را به انجام دهند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.