رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش از تعطیلی فعالیت تمامی ۱۴۰ آرایشگاه زنانه در این شهرستان به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد بهمن رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش گفت: آرایشگاه‌های زنانه از مکان‌های عمومی پرازدحام هستند که بدلیل استفاده از وسایل مشترک یکی از مکان‌های پرخطر در انتقال ویروس کرونا به شمار می‌روند.

او افزود: براساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا، به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری، تمامی ۱۴۰ واحد آرایشگاه‌های زنانه در این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

به گفته بهمن، فعالیت فست فودها، کافی شاپ‌ها و قلیان سرا‌ها نیز با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش بیان کرد: برای پیشگیری از کرونا توصیه‌های بهداشتی به واحد‌های صنفی داده شده تا با شستن مرتب و ضدعفونی کردن غرفه‌ها و فضای کسب و کار خود نگرانی شهروندان را در این زمینه کاهش دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شوش به صورت مستمر بر فعالیت واحد‌های اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات برخورد می‌کند.

محمد بهمن اذعان داشت: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار