فرمانده انتظامی استان ایلام از سم پاشی وگندزدائی معابر شهر ایلام با امکانات لجستیکی یگان ویژه خبر داد.

پلیس در کنار حافظان سلامت/سمپاشی معابر ایلام با امکانات لجستیکی یگان ویژه انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: امروز نیروی انتظامی در کنار اقدامات و فعالیت‌های روزانه خود برای تامین، حفظ و برقراری امنیت اجتماعی و همچنین پیشگیری از وقوع جرائم، طرح‌های ویژه‌ای را برای همراهی حافظان سلامت در دستور کار قرار داده است.

او ادامه داد: نیروی انتظامی حفظ آرامش مردم را در هر برهه‌ای یک اولویت برای خود می‌داند و امروز که سلامت مردم با شیوع کرونا به مخاطره افتاده است، وظیفه خود می‌داند تمام امکانات و تجهیزات سازمان ناجا را به کمک سازمان بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی فرا خواند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: گند زدائی و سم پاشی معابر سطوح شهر ایلام با استفاده از امکانات لجستیکی و خودرو‌های آب پاش یگاه ویژه ، از اقداماتی است که طی هماهنگی و مشارکت با دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفته و در روز‌های آینده نیز استمرار خواهد یافت.

او با اشاره به مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان در خصوص ایجاد محدودیت‌های ترافیکی در مبادی ورودی استان ایلام اظهار کرد: با همکاری سازمان بهداشت و درمان، اکیپ‌های مشترک بازرسی در مبادی ورودی استان به منظور انجام تست‌های پزشکی وعودت خودرو‌های غیر بومی انجام می‌شود.

یاری گندزدائی و ضد عفونی اماکن انتظامی را از اقدامات نیروی انتظامی در یگان‌ها و رده‌های این سازمان در استان ایلام عنوان کرد و افزود: تجهیزات و لوازم بهداشتی تا حد امکان در بین کارکنان توزیع شده است.

او با اشاره به گندزدائی بازداشتگاه‌های پلیس‌های تخصصی استان ایلام مطرح کرد: با استفاده از مواد ضد عفونی کننده به صورت مستمر و روزانه گندزدائی و ضدعفونی بازداشتگاه‌های استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.