دبیر شواری عالی خیرین فارس گفت: از محل اهدای کمک‌های خیرین بیش از ۴۷ هزار عدد ماسک ویژه به ارزش یک میلیارد ریال تهیه و در مراکز بیمارستانی کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبر رامجردی دبیر شواری عالی خیرین فارس با اشاره به مشارکت همگانی خیرین جهت پیشگیری از شیوع این ویروس و همکاری همگانی مردم و خیریه‌ها برای دستیابی به نتایج بهتر، گفت: با همکاری خیرین و خیریه‌های عضو شورای عالی خیرین استان فارس با دانشگاه علوم پزشکی شیراز از محل کمکم‌های خیرین تاکنون بیش از ۴۷ هزار عدد ماسک پنج لایه فیلتردار به ارزش یک میلیاد ریال تهیه شده که در اختیار بیمارستان‌های درگیر کرونا از جمله بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) قرار گرفت.

او افزود: این گونه هماهنگی بین مردم خیر، خیریه‌های استان با دانشگاه علوم پزشکی باعث می‌شود تا نیات خیرین به بهترین نحو محقق گردد و از انجام کار ها‌ی موازی جلوگیری شود.

رامجردی  با اشاره به اختصاص شماره حساب شماره حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ شماره کارت ۵۸۹۴ - ۶۳۷۰ - ۰۰۰۴ - ۴۷۹۹ بانک رفاه به نام مجمع خیرین تأمین سلامت فارس جهت کمک‌های اهدایی، گفت: که خیرین می‌توانند کمک‌های خودرا جهت تهیه ماسک و ملزومات پیشگیرانه از بیماری کرونا به شماره حساب ذکر شده واریز کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار