سخنگوی وزارت امور خارجه چین از جامعه جهانی خواست مبادلات و همکاری‌های بین‌المللی را از سربگیرند تا اقتصاد جهانی به مسیر درست خود بازگردد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گلوبال تایمز، گنگ شوانگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین، روز چهارشنبه در یک نشست مطبوعاتی با بیان اینکه تاثیر کرونا بر اقتصاد چین موقت و محدود است، افزود: «این همه‌گیری چشم‌انداز بلندمدت اقتصاد چین و فاکتورهایی که از توسعه با کیفیت بالای اقتصاد حمایت می‌کنند را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. اقدامات چین در جهت مقابله با شیوع کرونا نشان دهنده قدرت و مسئولیت ماست.»

شوانگ در ادامه بیان کرد: از آنجا که اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با این ویروس به نتیجه رسیده، صنایع اصلی و شرکت‌های پیشروی خارجیِ فعال در چین فعالیت‌هایشان را از سرگرفته‌اند و تولید و اقتصادمان به حالت اولیه بازمی‌گردد.

او در ادامه گفت: «با از سرگیری این فعالیت‌ها اقتصاد به حالت سابق خود بازگشته و این ضمانتی برای ثبات و امنیت زنجیره‌های تامین صنعتی جهانی خواهد بود.»

او در پایان از جامعه جهانی خواست برای مبارزه با این ویروس همکاری کنند و مبادلات و همکاری‌های بین‌المللی را از سربگیرند تا اقتصاد جهانی به مسیر درست خود بازگردد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
چين بايد مجازات بشه و خسارت كرونا و سارس رو به كشورا بده
آخرین اخبار