مرام پهلوانی، زندانی غیر عمد را به آغوش خانواده بازگرداند

قهرمان وشو جهان گفت: جوانی که به علت قتل غیر عمد ۹ سال و ۶ ماه زندانی بود به همت جمعی از پهلوانان و رادمردان در روز‌های آخر سال آزاد و به اغوش گرم خانواده بازگشت.

حاج مرتضی عظیمی قهرمان وشو جهان یکی از بانیان خیر این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت :جوانی که به علت قتل غیر عمد ۹ سال و ۶ ماه زندانی بود به همت جمعی از پهلوانان و رادمردان در روز‌های آخر سال ازاد و به اغوش گرم خانواده بازگشت. مجموع دیه این جوان ۲۰۰ میلیون تومان بود که به همت ۱۶ نفر از پهلوانان و ورزشکاران استان اصفهان این مبلغ جمع آوری شد و باتوجه به عنایت قاضی پرونده و رضایت شاکی وسیله آزادی این جوان فراهم آمد.

 او ادمه داد: فرهنگ پهلوانی و مروت و جوانمردی باید در جامعه ما شکل بگیرد خداوند در قران میفرماید ارحم و ترحم و چه رحمی بالاتر از اینکه دل یک خانواده را در این شرایط اقتصادی شاد کردیم.

قهرمان وشو جهان افزود:  با توجه به اینکه حضرت علی (ع) سرلوحه گذشت و جوانمردی همه مردان عالم بوده است از خیران و خیر خواهان خواست تا نسبت به توان خود در این امر خیر شرکت کنند تا عاقبت بخیر باشند.

عظیمی گفت: محکومین مالی هستند که زیر ۵ میلیون بدهکاری دارند و در زندان هستند و در این شب عید چشم امید به گذشت و مردانگی و کرم شما مردم با ایمان دارند ... خواهش میکنم جوانمردی کنند و به کمک این همنوعان خود بشتابند .


 
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار